1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Inne pytania

Inne pytania

Zostawiłem coś osobistego w pojeździe, w jaki sposób mogę to odzyskać?

Z uwagi na charakter usługi Traficar nie jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować, czy klienci nie zostawili w nich swoich prywatnych przedmiotów. Nie prowadzimy biura rzeczy znalezionych oraz nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione w pojazdach. Skontaktuj się z naszą infolinią, która postara się pomóc w Twojej sprawie, ale niestety nie możemy nic zagwarantować.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
33
22

Aplikacja działa niestabilnie, zawiesza się. Co mam zrobić?

Na początek prosimy Cię o zweryfikowanie aktualnej wersji aplikacji. Dla pewności odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeżeli problem nadal występuje dołącz do społeczności Traficar tutaj i dopytaj, czy problem występuje również u innych użytkowników. Jeżeli problem wynika z awarii aplikacji niezwłocznie o tym poinformujemy i będziemy dawać bieżące wskazówki co do korzystania z usługi Traficar w trakcie jej chwilowej niestabilności.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
2
26

W jakich godzinach mogę korzystać z usługi Traficar ?

Usługa Traficar dostępna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
12
5

Ile muszę mieć lat, aby korzystać z Traficar?

Użytkownicy muszą mieć co najmniej 18 lat oraz aktualne prawo jazdy na kategorię B.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
16
6

Mam pomysł dotyczący usprawnienia usługi Traficar. Jak mogę go przekazać?

Cieszymy się, że chciałbyś(-abyś) przyczynić się do usprawnienia usługi Traficar. Z wielką uwagą zapoznamy się z Twoim pomysłem. Napisz do nas na opinia@traficar.pl.

Czy ta odpowiedź była dla Ciebie pomocna?
3
4